• worek

    Do nastepnego dnia otwór odkurzacza był zatkany. Gdy wyciagałem papierowy worek wczesniej właczyłem na moment odkurzacz, potem zatkałem otwór w samym worku ... i do foliowego woreczka. Obserwowałem, czy bedą sie wydostawać na zewnątrz papierowego woprka, to "wylazły tylko 2 tak umordowane, ze ledwo sie ruszały..Pozostałe były zmieszane z pyłemSprzedam odkurzacz Predom Zelmer typ 268,6. Stan wizualny BDB. Lekkie rysy na spodzie i zarysowany bok od wysuwania z szafy, poza tym stan Idealny. Dekle białe, nie połamane, wszystko się trzyma jak trzeba. Zwijacz, przewód, włącznik, worek, plastiki... Wszystko oryginalne i nie naprawiane! Dospawany jedynie nowy uchwyt pokrywy worka, gdyż stary się... urwał. Jest to zrobione estetycznie, i poza kolorem- nie da się odróżnić. Silnik po kapitalnym remoncie. Wymieniono: Wirnik- 60zł. Łożyska-20zł. Szczotki- 20zł. Turbiny- 30zł. Koszt samych napraw to 130zł! Do odkurzacza dorzucam fabryczne wyposażenie, plus kilka gratisów. W skład wyposażenia wchodzą: -Dwie ssawki do podłóg z wysuwanym włosiemjaki Waszym zdaniem jest najprostszy sposób na implementację na stronie www panelu logowania (login + hasło), w którym po zalogowaniu zwrócona zostanie wartość z bazy MySQL. Oczywiście jest na ten temat sporo w internecie, ale zależy mi, by prostota tego rozwiązania polegała na kliknięciu w przycisk, pojawienia się okna login+hasło i zwrócenia w oknie liczby - to wszystko :) Z góry dziękuję za pomoc. Przydatną informacją może być, że wartość zwrócona z bazy to liczba punktów w programie lojalnościowym na tej stronieDysona 32 z turboszczotką, 3 M-CE. To na tyle długo by móc ocenić jego obsługę. Z pewnością nie kupiłbym po raz drugi. Nie tylko ze względu na cenę. Przede wszystkim jest głośny, wręcz bardzo głośny. Do tego stopnia, że żona zostawiła starego Philipsa workowego - ponad 15 lat, by Dysona uzywać tylko przy generalnym sprzątaniu ( raz w tygodniu) Co do ergonomii rozładowywania śmieci to w teorii wygląda to pięknie, ale w rzeczywistości muszę wynosić główny element do śmietnika, bo tam mam wystarczająco pojemny worek by wysypując śmieci się nie zakurzyć siebie. Kubełek na śmieci mam przeciętnie mały i do torby z niego Dyson nie wchodzi. W sumie może nawet mniej się kurzyłem przy nieprzeładowanym papierowym worku


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :