• zielone

    Bardzo dziwne i krytykowane były zasady kwalifikacji. Zawodnicy też mieli już pewnie dość tej niekończącej się walki.

    Doniczki ciekawe, tylko oponom, nawet kolorowym mówię stanowcze nie. U siebie od kilku lat mam dwa dość długie wydrążone pnie drzew, a podpatrzyłam to kiedyś u mojej siostry.  Aluminiowa, żadnych ram drewnianych – nie wiem, co to za rodzaj drewna, ale ciężkie, dlatego zwlekam z tym powieszeniem, bo to musi być dobrze umocowane. A ścianki działowe u nas to śmiechu warte, nie radzę walić pięścią w ścianę, bo raz tak zrobiłam i pięść mi wpadła do wybitego nią otworu„Ruch Zielonych, Federacja Zielonych, organizacja powstała w 1988 w Polsce, stanowiąca sieć współpracy formalnych i nieformalnych grup ekologicznych, bez wyodrębnionych hierarchicznych struktur. Obecnie skupia ok. 40 grup z całej Polski i jest najszybciej rozwijającym się ruchem ekologicznym w kraju. Jest to ruch apolityczny, aspołeczny, współpracuje z innymi polskimi i zagranicznymi organizacjami ekologicznymi.Nasze włości od dwóch tygodni okupują imigranty, w porywach bywa ich około pięćdziesięciu sztuk, nie boją się niczego i nikogo. Rozbiły obóz nad stawem i zjadają wszystko co się rusza: małe kaczuszki, kurczęta , ryby…moje nerwy również. Mowa oczywiście o bocianach , tych ślicznych z utęsknieniem oczekiwanych wiosną ptaszków.

    Federacja Zielonych jest finansowana przez szereg organizacji krajowych i międzynarodowych, m.in. przez organizację Greenpeace.”


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :