• torby

    Kobieta chyba się w końcu opanowała, bo przemówiła już pewniejszym i weselszym głosem: - Panowie, panowie, bo się już zarumieniłam… - Do twarzy pani z tym – skomentowałem, spoglądając wprost na nią i uśmiechając się zaczepnie. Patrzyła na mnie przez chwilkę, jakby ważąc jakąś decyzję, a potem uśmiechnęła się również i wyciągnęła do mnie rękę. - Nazywam się Dorota Rogowska, a to jest moja siostrzenica Kasia. -  – odpowiedziałem wstając z kanapy. – Jest mi bardzo miło panią poznać. I panią też - skinąłem głową w stronę Kasi, a dłoń Doroty ująłem i powoli uniosłem do ust, bardzo powoli, wręcz demonstracyjnie składając na niej pocałunek. Nie broniła się, ani nie wyrywała ręki, czekając na koniec tego  Prezentowany projekt został wykonany na jeden z konkursów odbywający się w Ottawie. Ten prosty odtwarzacz muzyki opiera swoje działanie na popularnym scalaku NE555. Głównym kryterium była zwarta, wytrzymałą i estetyczna konstrukcja. Było to drugie podejście autora do podobnego tematu, jednak poprzednia konstrukcja nie była tak rozbudowana. Jak to działa? Patrząc na zdjęcie prezentowanego odtwarzacza, na pierwszy rzut oka widać papierową perforowaną taśmę obracającą się na dwóch wałeczkach napędzanych ręcznie za pomocą korby. Taśma ma wycięte otwory o odpowiedniej długości. Odpowiadają one poszczególnym dźwiękom/nutom odtwarzanego  Najlepiej wybierz taki który w razie czego będzie można tanio naprawić i będą dostępne serwisy - np. 'Borysowski & S-ka'. Firma jest już parę lat na rynku i widać ze nie stoją w miejscu tylko cały czas udoskonalają swoje produkty. Mi przypadły do gustu modele z tej serii:  Mają automatyczne oczyszczanie filtra i bezdotykowe opróżnianie. Cena mieści się w podanym przez Ciebie przedziale. Jest też seria trochu prostsza i tańsza. Tu jednak nie ma takich wygód jak samooczyszczanie filtra:  Tak czy owak - zapamiętaj - jeśli odstręcza Cię fakt że raz na pół roku (wzgl. rok) będziesz musiał czyścić filtr cykloniczny i opróżniać z kurzu zbiornik, lepiej  trzeba było złożyć odpowiedni wniosek jeszcze w lutym. Cena śmieci (od lipca): - sortowane: 9,90zł / osobę w gospodarstwie domowym - nieposortowane: 15,00 zł / osobę w gospodarstwie domowym Mieszkamy w 3 w domu jednorodzinnym, więc niecałe 30,00 zł/ miesiąc (4 wywózki) Segregacja: Link Niebieskie worki i pojemniki Tu wrzucamy - gazety, czasopisma - papier szkolny i biurowy - książki w miękkich okładkach lub usuniętymi twardymi okładkami - torby i opakowania papierowe - papier pakowy - tekturę i kartony - ścinki drukarskie - foldery, katalogi, ulotki niewoskowane Tu nie wrzucamy - zabrudzonego lub tłustego papieru - woskowanych katalogów, folderów i ulotek reklamowych - papieru połączonego z innym 


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :